Václav Pech jun. s Petrem Uhlem byli nejrychlejší v deseti, z celkových čtrnácti rychlostních zkoušek a už v první páteční etapě, která končila v pozdních nočních hodinách, se jim podařilo vybudovat slušný náskok na čele, kdy druhého Romana Krestu měli za sebou  56 vteřin.  „Úvod českokrumlovské rallye byl nesmírně těžký, střídalo se deštivé počasí a byla to velká pneumatiková loterie. My jsme měli velmi přesné informace od našeho meteorologa a hlavně špiónů v podobě mého otce s Jardou Palivcem. Důležité bylo, že se nám dařilo dobře zvolit pneumatiky na prakticky všechny rychlostní zkoušky. Trať byla hodně zrádná a místy velmi kluzká, ale naše MINI fungovalo bezvadně. Mechanici odvedli velmi dobrou práci při přípravě auta a já jsem se mohl soustředit jen na výkon na trati,“ říká k úvodu Rallye Český Krumlov Václav Pech jun.

Před startem do druhé etapy vypadal téměř minutový náskok na největšího soupeře jako bezpečný, ale celý EuroOil-invelt team věděl, že rallye je ještě dlouhá a stát se může cokoliv. „Sobotní ráno jsme museli nastoupit opět ve vysokém tempu. Byly mimo jiné před námi dva průjezdy pověstnou 20km dlouhou rychlostkou  ,,Malonty“, o které jsme věděli, že jí Kresta dobře umí. Přesto jsme nechtěli jít do rizika a udělat jakoukoliv jezdeckou chybu. Rychlostní zkoušky byly rozmoklé a na trať se vytahovalo hodně bláta, na kterém se auto klouzalo ze smyku do smyku. Až do konce se jelo velice rychle a ve hře byly body ještě  za jednotlivé etapy. Před poslední, také těžkou zkouškou ,,Lipno“, jsme měli celkově náskok na Romana přes minutu, ale v etapě pouze 7s. Proto ani zde, jsme si nemohli dovolit zvolnit, natož udělat chybičku a zároveň prosili ,,Miníka“ aby ještě vydržel.  Z vítězství máme v teamu obrovskou radost. Neopakovatelná atmosféra při vyhlášení vítězů v Jelení zahradě s davy fanoušků dovršila krásný závod,“  dodává Václav Pech jun., kterému se v Českém Krumlově podařilo potřetí  zvítězit.
„Mám obrovskou radost i jistý pocit zadostiučinění, protože nás mnozí  v konci loňské sezony málem odepisovali. Venca s Petrem zvítězili na trati a v podmínkách, které  nebyly lehké a proti soupeřům, o kterých se dá říct totéž. Pár dní před soutěží jsme se dozvěděli definitivně, co bylo příčinou loňských poruch diferenciálů (vadný materiál od firmy X-trac). Bohužel jsme byli loni první, koho to postihlo, ale dnes se to projevilo jak na dalších vozech Prodrive, tak i u Fordů. Prostě, ne vždy je dobré být se vším první….
Musím poděkovat také všem našim technikům, kteří se podíleli na fantastické verzi podvozku, na které teď kluci jedou. Myslím, že jsme udělali během jara obrovský pokrok v jízdních vlastnostech a v Krumlově to bylo vidět,“ komentoval výsledek Jiří Jirovec generální ředitel firmy invelt.
Posádka EuroOil-invelt teamu zvítězila při Rallye Český Krumlov s náskokem jedné minuty a čtrnácti vteřin před Romanem Krestou se Škodou Fabia S2000 a třetím Jaromírem Tarabusem na stejném voze. Pech s Uhlem si tak výrazně upevnili vedoucí pozici v šampionátu a berou i bonusové body za vítězství v obou etapách.
Další soutěží EuroOil-invelt teamu bude 21. a 22. června Agrotec Rallye Hustopeče na jižní Moravě.
www.VaclavPech.cz
www.vaclavpech-fanclub.cz
www.invelt.com
www.minimotorsport.cz

Václav Pech jun. s Petrem Uhlem byli nejrychlejší v deseti, z celkových čtrnácti rychlostních zkoušek a už v první páteční etapě, která končila v pozdních nočních hodinách, se jim podařilo vybudovat slušný náskok na čele, kdy druhého Romana Krestu měli za sebou  56 vteřin.  „Úvod českokrumlovské rallye byl nesmírně těžký, střídalo se deštivé počasí a byla to velká pneumatiková loterie. My jsme měli velmi přesné informace od našeho meteorologa a hlavně špiónů v podobě mého otce s Jardou Palivcem. Důležité bylo, že se nám dařilo dobře zvolit pneumatiky na prakticky všechny rychlostní zkoušky. Trať byla hodně zrádná a místy velmi kluzká, ale naše MINI fungovalo bezvadně. Mechanici odvedli velmi dobrou práci při přípravě auta a já jsem se mohl soustředit jen na výkon na trati,“ říká k úvodu Rallye Český Krumlov Václav Pech jun.

Před startem do druhé etapy vypadal téměř minutový náskok na největšího soupeře jako bezpečný, ale celý EuroOil-invelt team věděl, že rallye je ještě dlouhá a stát se může cokoliv. „Sobotní ráno jsme museli nastoupit opět ve vysokém tempu. Byly mimo jiné před námi dva průjezdy pověstnou 20km dlouhou rychlostkou  ,,Malonty“, o které jsme věděli, že jí Kresta dobře umí. Přesto jsme nechtěli jít do rizika a udělat jakoukoliv jezdeckou chybu. Rychlostní zkoušky byly rozmoklé a na trať se vytahovalo hodně bláta, na kterém se auto klouzalo ze smyku do smyku. Až do konce se jelo velice rychle a ve hře byly body ještě  za jednotlivé etapy. Před poslední, také těžkou zkouškou ,,Lipno“, jsme měli celkově náskok na Romana přes minutu, ale v etapě pouze 7s. Proto ani zde, jsme si nemohli dovolit zvolnit, natož udělat chybičku a zároveň prosili ,,Miníka“ aby ještě vydržel.  Z vítězství máme v teamu obrovskou radost. Neopakovatelná atmosféra při vyhlášení vítězů v Jelení zahradě s davy fanoušků dovršila krásný závod,“  dodává Václav Pech jun., kterému se v Českém Krumlově podařilo potřetí  zvítězit.

„Mám obrovskou radost i jistý pocit zadostiučinění, protože nás mnozí  v konci loňské sezony málem odepisovali. Venca s Petrem zvítězili na trati a v podmínkách, které  nebyly lehké a proti soupeřům, o kterých se dá říct totéž. Pár dní před soutěží jsme se dozvěděli definitivně, co bylo příčinou loňských poruch diferenciálů (vadný materiál od firmy X-trac). Bohužel jsme byli loni první, koho to postihlo, ale dnes se to projevilo jak na dalších vozech Prodrive, tak i u Fordů. Prostě, ne vždy je dobré být se vším první….

Musím poděkovat také všem našim technikům, kteří se podíleli na fantastické verzi podvozku, na které teď kluci jedou. Myslím, že jsme udělali během jara obrovský pokrok v jízdních vlastnostech a v Krumlově to bylo vidět,“ komentoval výsledek Jiří Jirovec generální ředitel firmy invelt.

Posádka EuroOil-invelt teamu zvítězila při Rallye Český Krumlov s náskokem jedné minuty a čtrnácti vteřin před Romanem Krestou se Škodou Fabia S2000 a třetím Jaromírem Tarabusem na stejném voze. Pech s Uhlem si tak výrazně upevnili vedoucí pozici v šampionátu a berou i bonusové body za vítězství v obou etapách.