BROUŠENÍ Na základě partnerské smlouvy s Firmou FESTOOL kde jsme zařazeni v síti FESTOOL quality partner používáme výhradně brusivo FESTOOL Granát , Platin , jak na suché broušení, tak na broušení pod vodou. Přesná a certifikovaná hrubost brusiva je velice důležitá pro kvalitní přípravu pod lak.
 LAKOVÁNÍ Barvu dělá lak!K dosažení špičkového výsledku, používáme profesionální technologie lakovacích systémů- lakovací komoru předního Italského výrobce Polin DUKE s 5-stupňovou filtrací F5, vypalovací pec s 2-stupňovým hořákem a elektronikou Lamborghini 324kw, zajištuje přesné pálení povrchových laků.
 INFRA SUŠENÍ

Pro dokonalé sušení disponujeme krátkovlnným INFRA zářičem 2x2000w.Infra technologie zajištuje perfektní proschnutí a tvrdnutí kytu a základových podkladů, v praxi to znamená minimálizování propadaní podkladových povrchů a zastavení chemických procesů v podkladu.

  

 LAKOVÁNÍ VETERÁNŮ Naše zaměření nekončí jen u moderních osobních vozů, provádíme i renovace starých laků.Tyto postupy jsou velice náročné na přesnost a čas.  Podkladové renovační materiály obsahují polyuretan. Příprava takových laků se pohybuje v řádech měsíců.
 MATERIÁLY Matkou lakovny Luxcar je BMWlux netřeba zdůrazňovat, že specializace lakovny bude v první řadě na vozy BMW. Pro tento úkol je třeba těch nejlepších materiálů na trhu, z těchto důvodů jsme začli spolupracovat s firmou TOPLAK autorizovaným prodejcem značky GLASURIT, který již od roku 1984 používá BMW pro svoje vozy.Výrobky firmy GLASURIT jsou vysoce kvalitní a patří k jednične na trhu, o čemž svědčí i dlouholetá spolupráce s BMW clouristika GLASURIT (BMW colour systém) obsahuje kompletní databázi všech výrobců vozů s aktualizací pro rok 2012. Proto pro nás není problém namíchat barevný odstín jakékoliv barvy vozu jiné značky. Druhým dodavatelem barev je firma CROP se značkou STANDOX – tento míchací systém používáme nejčastěji na koncernové automobily.
 STŘÍKACÍ TECHNOLOGIE Stříkací technologie používáme od předního světového výrobce SATA 4000 hvlp Digital. Distribuce stlačeného vzduchu je zakončena filtrační jednotkou osazenou dvoumodulovým filtrem 0,1μ a 0,01μ. Při této filtraci je zcela vyloučen prach, olej a jiné nečistoty.